02/04/2015

Salty Hair

Pics via my pinterest (klick!) 


Fi: Niin paljon ajatuksia hiusten suhteen tällä hetkellä… Lyhyet? Pitkät? Blondit? Liukuvärjäys? Ei ole helppoa olla nainen, hahaha.  Olen niin kyllästynyt naamani ja haluan uuden lookin. Menen pitkästä aikaa kampaajalle ensi viikolla, joten jotain päätöksiä tässä kyllä pitäisi kohta tehdä. Viimeksi värjäsin hiukseni kotikonstein ja se oli ainakin ihan FAIL :D Onneksi minulla on vielä hetki aikaa miettiä. Mikä kampaus/väri teidän mielestänne minulle sopisi?


Sve: Så mycket funderingar kring hår just nu… Kort? Långt? Blond? Ombre? Skall nämligen till frissan nästa vecka och vill göra en förändring! Är så trott på mitt ansikte, hahaha. Mina åsikter ändras typ hela tiden och detta är också orsaken varför jag inte varit hos frisören på läääääääääänge. Färgen jag har just nu var ju en spontan grej här hemma som inte blev sådär jätte bra :D Får helt enkelt se vad jag kommer fram till. Som tur har jag hela påsken på mig att fundera. Vad tror ni jag skulle passa i?  

2 comments:

  1. Toi lyhyt + otsis on jotenkin ihan tolkuttoman söpö!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samaa mieltä! Mulla oli tollanen tukka ala-asteella hahah :D

      Delete