19/04/2015

Sugar and Spice and everything nice

Behind the lense: Jelena Candolin (klick)
Knitwear: & Other Stories
Backpack: Adidas
Trousers: Asos
Sneakers: Nike 

Fi: Hellou! Tämä aamu alkoi lenkillä ja hyvällä aamupalalla. Kävin äskettäin äänestämässä (ääneni meni ystävälleni Ida Schaumanille --> nr. 34) ja nyt istun Hankenin kahvilassa bloggailemassa opiskelemassa. Jos muuten ihmettelette miksi hiukseni ovat pidemmät ja ruskeammat näissä kuvissa, niin Jelene otti nämä pari viikkoa sitten ennen kuin sakset sanoivat klip-klip. Tajuan vasta nyt kuinka paljon tukka oikeasti lyheni :D Hiukseni ovat tosin paljon paljon terveemmät ja paksummat nyt :)

 Sve: Hellou! Startade dagen men en joggingtur följt av en god frukost. Var nyss och rösta (min vän Ida Schauman fick min röst --> nr 34) och nu sitter jag på Hankens cafe och bloggar pluggar. Om ni förresten undrar varför mitt hår är så långt på dessa bilder, beror det på att Jelena tog dessa för ett par veckor sedan före jag varit hos frissan. Fattar först nu hur mycket jag egentligen klippte :D Men mitt hår r så mycket hälsosammare nu :) 

No comments:

Post a Comment