25/05/2015

Banana Leaves


Find the bikini top HERE & bottom HERE
 
Fi: Katsoessani näitä bikineitä, pystyn melkein haistamaan aurinkovoiteen tuoksun ja suolaiset hiukset. Kesä on niin lähellä, mutta silti niin kaukana. Haluaisin jo juosta rannalla ja kuunnella kesäistä musiikkia.  Jostain syystä joka kesä on pakko saada uudet bikinit ja tämä vuosi ei ollut poikkeus. Ihana yllätys, että sain IvyReveliltä nämä vihreät ihanuudet. Näistä tulee ehdottomasti kesän suosikit. En malta odottaa rantakelejä!

Sve: Jag kan nästan känna doften av solkräm och saltigt hår när jag tittar på dessa bikinin. Sommaren är så nära men ändå så långt borta. Jag har son lust att springa vid stranden och lyssna på somrig musik.  Av någon anledning måste jag få varje sommar ett par nya bikinin och detta år är inget undantag.  Blev så glad när jag fick hem dessa från IvyRevel, helt perfekta ju! Nu blir det ännu svårare att vänta tills sommaren börjar på riktigt.

1 comment:

  1. I like this jungle fever trend for swimwear! :)
    I wrote a post yesterday about my bikini selection for this summer
    Check it
    www.nadiakalida.WordPress.com

    ReplyDelete