18/05/2015

It's Monday. Time to be awesome.


Fi: Hyvää huomenta ja hauskaa alkavaa viikkoa! Heräsin tänään aikaisin ja lähdin saman tien aamukävelylle. Olen yrittänyt lisätä treeniohjelmaani enemmän matalasykkeisiä harjoituksia. Olin yli 70 minuuttia seikkailemassa, joten alkaa näköjään powerwalkit maistumaan minullekin ;) Otin tämän päivän vapaaksi töistä ja aionkin pyhittää loppupäivän viimeisten koulujuttujen hiomiseen. Tuntuu mahtavalta, että minulla on enää ”vain” gradu jäljellä! =) Ja arvatkaa mitä? Koska kouluhommat alkavat olla pulkassa, tulee minulla olemaan enemmän aikaa blogille. Eli luvassa on enemmän ja parempilaatuisia postauksia  =)


Sve: God morgon allihopa! Började dagen med en härlig powerwalk och var dessutom över 70 minuter på äventyr! Det ser ut som lilla jag börjar njuta om mina promenader. Jag som egentligen tycker det är så tråkigt med lågintensivträning… Kommer inte att fa på jobb idag, utan kommer istället göra på de sista skoluppgifterna. Helt galet att jag bara har gradun kvar! Och vet ni vad? Eftersom jag inte längre har skola, kommer jag lägga mera tid på bloggen! Så det kommer bli bättre uppdatering och bättre inlägg framöver!! =) Kul va?

No comments:

Post a Comment