28/05/2015

Paras kuivashampoo


Fi: Olen laiska pesemään hiukseni, mutta kyllä minä ihan tarkoituksellanikin pyrin välttämään shampoon ja hoitoaineen liikakäyttöä. Käytän kuivashampoota pesukertojen väliä pidentääkseni, sillä se tekee hiuksista puhtaan näköiset ja kohottaa niitä. Kestosuosikkini on Batisten kuivashampoot, joten olin ihan fiiliksissä kun lemppariani myytiin Lontoossa ison hiuslakkapullon kokoisena! Halvempi hinta oli sitten vain plussaa. Ainoita huonoja puolia Batistessa on, että se jättää tummiin hiuksiin vaaleita jälkiä, mutta ne kyllä lähtevät helposti pois. Minua se ei tosin haittaa - tällä kikalla saan juurikasvuani peitettyä ;)
Sve: Med ett bra torrschampo sparar man både tid och energi de där morgnarna när man varken hinner eller orkar tvätta håret. Blev så himla glad när jag hittade min absoluta favorit torrschampo, Batiste, i XL förpackning från London. Ett billigare pris var dessutom ett plus i kanten. Batiste trollar faktiskt bort den feta känslan och ger härlig volym. Det ända dåliga med detta torrschampo är att det kommer ganska mycket vit färg, det är alltså inte det bästa för mörkt hår. Men för mig är det perfekt och jag kan dölja min äckliga urväxte med den ;)  

1 comment:

  1. Batiste on mun suosikki myös! Näissä tuoksut ei oo liian voimakkaita, eikä tee hiuksista tönkköjä. Useimpien kuivashampoiden kans oon joutunu laittaa hiukset kiinni käytön jälkeen ku ne on vaan ollu sellaset ku ois kilon lakkaa suihkinu päähän. :D

    ReplyDelete