02/06/2015

Makeup Brushes



Real Techniques brushes / HERE - Nars brush / HERE - Istanbul "brush" / SIMILAR HERE - Real Techniques Sponge - SIMILAR HERE

Fi: En ole aina ollut kiinnostunut meikeistä, mutta lähiaikoina olen kiinnostunut aiheesta enemmän. Olen huomannut, että laadukkaallakin meikillä voi saada huonoa jälkeä aikaan jos pensselit ovat surkeat. Tästä syystä olen panostanut ihaniin meikkisuteihin. Nuo Real Techiquesin pensselit ovat uusimmat kokoelmassani ja löysin ne ihan törkeän halvalla ebaysta. Hinnan takia minua ensin epäilytti niiden aitous, mutta laadusta ja pakkauksesta päätellen ne ovat kyllä the real thing. Yläpuolella löytyy suoralinkki suteihin!


Sve: Har inte alltid varit intresserad av smink men har på sistone börjat tycka det är en kul grej. Har märkt att även smink med bra kvalité kan se fult ut ifall man inte applicerar det med bra sminkborstar. Därför har jag samlat på mig massa härliga borstar. De från Real Techniques är mitt senaste tillskott i samlingen. Var först skeptisk ifall de var äkta eftersom priset var så billigt på ebay, men efter att jag fick paketet hem och märkte att kvaliteten var toppen, blev jag övertygad om att de är the real thing. Ni hittar en direktlänk till borstarna ovan!

No comments:

Post a Comment