09/12/2014

If you tell the truth, you don't have to remember anything.


Fi: Anteeksi kamut, että blogi on ollut hiljainen. Mulla on ikävä blogia. Mulla on ikävä teitä. Blogi on luova pakopaikkani johon haluaisin laittaa enemmän aikaa. Tämä syksy on ollut todella kiireinen, mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että joulun jälkeen meikäpojalla olisi aikaa blogille taas. Otin nimittäin töistä lopputilin ja harkkapaikka Helsingissä loppuu parin viikon sisällä (living on the edge!). Olen ihmisenä vähän sellainen, että kaikki tai ei mitään, joten tällainen yksi-postaus-viikossa-blogi ei ole luonteelleni yhtään sopiva! Keväällä laitan ALL-IN! 


Sve: Vill be om ursäkt att bloggen ekat tystnad. Jag saknar att blogga. Jag saknar er. Bloggen är mitt kreativa gömställe som jag skulle villa lägga mera tid på. Hösten har varit helt galen men som det ser ut, så kommer jag ha mera tid efter julen. Jag sa upp mig från mitt jobb och praktiken i Helsingfors slutar snart. Skönt att få koncentrera på skola och bloggen igen. Jag är en person som gör allting fullhjärtat, så en blogg med ett inlägg per vecka passar inte min personlighet överhuvudtaget! På våren skall jag blogga 110%. Då kör vi! 

No comments:

Post a Comment