02/03/2015

Wanderlust, Hats & Fruits


Pics via my tumblr (klick klick) 

Fi: Aamupalan ja ison teekupillisen jälkeen olen tehnyt lempipuuhaani – selaillut tumblr-blogeja ja kerännyt inspiraatiota tulevaa viikkoa varten. Kollaasissa vilahtaa valkoiset Birkenstockit ja voin ylpeänä (tulevana) omistajana kertoa, että tilasin sellaiset eilen kotiin. Huomaan, että rupean vuosi vuodelta ostamaan kesävaatteita ja –asusteita entistä aikaisemmin. Yritän silti nauttia tästä hetkestä enkä halua haikailla liikaa kesän perään. Ihanaa tulevaa viikkoa!

 Sve: Efter en lugn frukost och en stor kopp grönt te har jag gjort något jag älskar – kollat igenom massa tumblr-bloggar för lite inspiration inför kommande vecka. I kollaget finns även ett par vita Birkenstocks och jag är glad för att säga det här: jag beställde ett par hem igår! Jag börjar tydligen varje år förbereda mig tidigare inför sommaren hahah. Men nu så vill jag inte tänka på sommaren utan fokusera istället på nuet och våren. Önskar er en underbar vecka!

No comments:

Post a Comment